Party Quiz

Ingen TK Bursdag uten "TK Quiz"! For at folk skulle bli litt kjent og ikke minst for å få opp stemningen hadde jeg lagd en partyquiz i kjent TK stil. Det betyr mye all sang party låter fra Madonna, Bon Jovi, Belinda Carlisle og Whitney Houston for å nevne noen! Stemningen gikk i taket med andre o...

Mer Fest

Det er mange minner å dele fra min store fest. Og minnene blir lagt ut her nå fortløpende mellom alle andre ting jeg har å holde på med :) Her er er flere fotoveggbilder!

Spasøndag

I dag har jeg unnet meg selv en skikkelig avslappingssøndag! Spaet på Holmen Fjordhotell er stedet og jeg samler energi til en hektisk uke.Jeg har tatt med en stor bunke aviser og nyter roen ved bassengkanten :)Vi blogges!

Kunstlørdag

Det er sjeldent jeg går på et galleri en lørdag, men i dag var tiden kommet! Herlige Ella inviterte til åpning av sin første utstilling og jeg kunne selvsagt ikke la vær å komme. Bildene var fantastiske og champagnen satt løst :)Jeg kunne fint hatt disse bildene på veggen! Vi blogges :)

FABULOUS & GLAMOROUS

Det er vel uten tvil en riktig tittel på en fantastisk kveld. Gjestene hadde tatt temaet på alvor og var klar for den røde løperen.Det var en fryd å ta i mot alle sammen. Jeg var forøvrig klar i min nye Moods of Norway outfit fra topp til tå - og her er noen av minnene fra fotoveggen! Enjoy! :)

Bloggen lever igjen!

På søndag ble jeg jommen 40! Og det ble feiret med et BRAK kvelden før. Det var en fantastisk kveld med 100 gjester på Stratos i Oslo. Den kvelden ble akkurat slik som jeg hadde ønsket at den skulle bl og jeg skulle ønske den bare varte og varte og aldri ble ferdig :) Det er ikke så mye jeg skal...

Kveldens Outfit

En fantastisk kveld krever et fantastisk antrekk! Og kveldens antrekk fikk jeg i gave av Moods of Norway: En flunkende ny og herlig dress med tilhørende skjorte, sløyfe og sko!!Her er fra prøvingen - og som dere ser fikk jeg hjelp av de fantastiske herlige Moods jentene i Moodsbutikken i Hegdehau...

Italiensk!!

Da har kvelden gått over i en herlig italiensk aften. Vi er vel innstallert på Olivia i Hegdehaugsveien og italiensk rød og hvit har kommet i glassene.Og enda en langveisfarende gjest har kommet: Tommy helt fra Alta! SKÅL :)

Festen fortsetter

Gjestene strømmer til! Nå har Olav og Kathrine ankommet Oslo! De også fra Bergen.Vi er nå i suita dems med kongelig utsikt. Livet er herlig og bursdagen har så vidt startet :)

Da er vi i gang!

Litt sent, men nå er herved " TK40" Bursdagshelga i gang! Gjestene - iallefall Gutta fra Bergen har ankommet Oslo og festhelgen har derfor naturlig nok startet.Trond er førstemann. Han bor standsmessig på SAS Hotellet på Holbergsplass og som bursdagsbarn har jeg fått nøkkel til suita også :)Og me...

Første gave

Det er enda litt under to dager til den store festen - men jommen fikk jeg min første gave allerede i dag! Og for en gave! Den var fra Henning og Thomas som jeg har studert MBA i Merkevareledelse med på NHH. De kan dessverre ikke komme. Men gave det ville de sende tydeligvis. De jobber begge på ...

Jan Thomas jobbing

Det var deilig med påskeferie, men jommen deilig å komme tilbake i jobbmodus også. Og etter en lang påskeferie kommer man raskt inn i jobbmodus her på EMH - tempoet er så høyt at det blir som å hoppe på en racerbil i fart. Det er ingen sakte oppbygging - bare rett på med et brak :) Det er aldri ...

Kinopåske

I tillegg til rydding, krimbok, gøy med venner og bursdagsplanlegging, ble det også tid til kino. Jeg digger å gå på kino og fant en kveld ut at jeg ville det. Jeg visste ikke helt hvilken film, men siden bilen min sto på jobben ble det nærmeste åpne kino og første film som gikk. Det ble dermed C...

Bypåske i Oslo

Siden påskeferien tjuvtstarta med Dubaitur ble det bypåske i Oslo. Avslapping, ferie, rydding og bursdagsplanlegginger noe av det som har stått på programmet. Bursdagen begynner forresten å komme på plass. Noen løse småtråder er det, men det skal jeg og bursdagskomiteen få orden på de neste dagen...

Bye Bye Dubai

Da var Dubai våren 2012 historie. Men det har blitt mitt nye favorittsted og tilbake skal jeg og håper det blir en tur til i 2012 og senest neste vår! Det ble mange fantastiske opplevelser på de knappe 7 dagene vi var der. De fleste har du kunnet lese om på bloggen her. Det var stadig noen små op...

Siste måltid i Dubai

Alle gode ting må ta slutt til slutt. Så plutselig var kvelden kommet da det var tid for det siste måltidet i Dubai. Det som virket som en lang ferie på en hel uke - gikk så alt for fort. Det var rart å gå rundt på stranden og markedet og tenke at dette var den siste kvelden. Vi gikk rundt og to...

Landemerket i Dubai

Et selvsagt punkt på "must have" lista vår i Dubai var å besøke Seilet - eller "Burj Al Arab" som det egentlig heter. Dette er landemerket i Dubai og det er kanskje ikke så rart. Luksushotellet ser ut som et seil og rekker hele321 meter over bakken. Det består kun av suiter og byr gjestene på det...

Emirates Palace Hotel

Abu Dhabi som er nabolandet (eller staten) til Dubai kan i tillegg til Ferrari World og verdens nest største moske også by på et (mist) skikkelig luksushotell. Vi hadde ingen problem med å slippe inn veien til hotellet så lenge vi kom i vår strøkne Mustang, men inn i selve hotellet kom vi ikke ik...

Sheikh Zayed Grand Mosque

Vi fikk noen bonus "check" på lista over "must haves i Dubai". Ett av de virkelig store høydepunktene både på lista og på hele turen ble definitivt besøket på verdens nest største moske. Vi var egentlig halvveis på vei hjem etter morsomme opplevelser i Ferrari World da vi fant ut at vi måtte ta t...

Verdens beste biff

Vi hadde lyst på et skikkelig kongemåltid i går og bestilte derfor bord på biff restauranten på Atlantis Hotel. Det ble en sinnsyk spiseopplevelse!Vi var litt slitne etter en hel dag i badeland så vi tok en drink i baren først. Så var det inn i restauranten og der bestilte vi hver vår biff som er...

Atlantis

På den kunstige øya palmen ligger Atlantis. Det består av et stort 5 stjernes hotell, som har butikker, barer, restauranter, nattklubber, akvarium og en giga Waterpark!Atlantis Waterpark var på topp lista vår og i går var det på tide å krysse av den på lista. Det ble en våt og morsom opplevelse :...

Ferrari World

Vi har laget en topp liste over "what to do in Dubai" og på den lista er "Ferrari World" høyt oppe. Det ligger riktig nok i nabolandet Abu Dhabi men her er det ikke store forhold så det er kun en times biltur unna. Og når den bilturen går i en splitter ny Ford Mustang går det unna på 1-2-3 :) Fe...

Barasti Beach Club

Beach club er et genialt konsept. De åpner kl 1200 på dagen. Det er som en bar/nattklubb bare at man kan og bade og de ligger på stranda.Barasti er en av de. Vi besøkte den på kvelden på lørdag. Masse folk og god stemning! Folk sitter både ute og inne og musikken er ikke høyere enn at det går an ...

Fontenesymfoni

Rett ved verdens største kjøpesenter (1.400 butikker!) som inneholdt verdens største akvarium er og verdens høyeste bygning. Vi tok ikke turen opp i toppen, men fikk iallefall tatt bilder av bygningen. Imponerende! :)Ikke mindre imponerende var innsjøen med fontenene utenfor. Der spiller de fonte...

Verdens største akvarium

I Dubai er det verdens største av det meste - også akvarium! Vi måtte selvsagt innom og ble blennet av alle sjøens vesener og krypdyr! :)
Tor-Kristian Lund

Velkommen til bloggen min. Jeg heter Tor-Kristian, men de fleste kaller meg TK så derav og bloggens navn, sammen med det faktum jeg veldig snart feirer 40 år på denne planeten. Jeg kommer fra en liten by som heter Notodden, men bor i Oslo og jobber med kosmetikk for Engelschiøn Marwell Hauge (www.emh.no). Her klekker jeg ut kreative markedskampanjer, events og PR ideer for mange av de største (og beste!) kosmetikkmerkene som finnes på det norske markedet.

Her blogger jeg om livet mitt som straks 40 åring. Og det siste tar det meste av plassen på bloggen akkurat nå. Bloggene her vil handle om hverdagen min i dagene til jeg blir 40, og da også masse om planleggingen av den store dagen 14. april.